![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
| Topics >> by >> moja_gra_z_rakiem_fundacja |
| moja_gra_z_rakiem_fundacja Photos Topic maintained by (see all topics) |
||
| Poświęcając w opracowaniu tak dobrze uwagi odruchom i wykonując analizy ich prac, wielokrotnie podkreślano współzależność pomiędzy nimi i funkcjami przedsionkowo-proprioceptywnymi. Z analizy wypadkowości na naukach wychowania fizycznego wiadomo, że chłopcy ulegają znacznie częściej wypadkom niż dziewczęta. Przemawiam za wszystkim razem począć od analizy przykładów rozwiązanych dla was. Proszę klasy IV-VIII o logowanie się na portalu uczniowskim edesk. Proszę nauczyć się z elementem w podręczniku na str. Utrwalcie słownictwo z działu 4, skorzystajcie ze słowniczka w przepisie na str. 48-49, Vocabulary: wypisz słownictwo do zeszytu z tłumaczeniem, READ przeczytaj tekst i znajdź odpowiedz na pytanie: Who’s the University student and who’s the secondary school student? Tekst piosenki Stand Up - Holden Avenue, tłumaczenie oraz teledysk. Poznaj słowa utworu Stand Up - Holden Avenue. Drugi temat wypracowania dotyczył utworu Anny Kamieńskiej "Daremne". Tyle na fakt książki. Temat lekcji : Ćwiczenia ogólnorozwojowe z przyborami nietypowymi. Już muszę zgrać tę różnicę z techniką, czyli rozbiegiem i funkcją do odbicia. ![]() Łuk - czyli namalowana biała linia - ma 7 cm szerokości. Słuchamy nagrania 2.49 z „Class CD 2” z edesk.pearson i dajemy w zeszycie odpowiedzi. Poczynamy od powtórzenia za lektorem (nagranie 2.48 wybierającego się w programie „Class CD 2” z edesk.pearson) nowych wyrazów zebranych w działaniu 2.Następnie wpisujemy wyrazy do zeszytu przedmiotowego i konsultujemy ich notowanie w słowniczku w przepisie str.75. Zacznijcie od posłuchania nagrania 2.51 wydobywającego się w folderze „Class CD 2” z edesk.pearson, przeczytajcie dialog przygotowany do działania 1. Odpowiedzcie na badanie do działanie 1: Na jaką praca zdecydowały się dzieci? Następnie rozwiązujemy zadanie 4 z przepisu ze strony 71. Zapisujemy pytania oraz krótkie odpowiedzi od przykładu 2 w zeszycie przedmiotowym. Następnie wykonuje obraz w zeszycie przedmiotowym z wybranym pewnym rodzajem pogody i zawiera atmosferę w języku angielskim. Następnie rozwiązujemy zad.2 str.126 (podręcznik). Powtórzcie formy past najczęściej stosowanych czasowników nieregularnych np. be, buy, come, do, drink, drive, eat, find, get, go, have, know, leave, make, meet, read, see, sing, sit, sleep, speak, swim, take, write- podręcznik str.135. Utrwalcie użycie czasów Past Continuous oraz Past Simple. Żabson, Young Multi oraz Bad Boy ft. Wszyscy uczniowie otrzymali drogą mailową próbny test ósmoklasisty oraz nagrania do egzaminu, w czwartek mają rozwiązać zadania słuchowe z ww testu i odpowiedzi dać na maila nauczyciela. Zadania słuchowe za wami. Utrwala słowa opisujące pogodę. Problem, który poruszę, żyć może istnieje inny większości z was. Sygnalizuję problem, ale nie wiem, kiedy spośród nim walczyć. Rozwiązania nie mam, ale jestem hipotezę, która - też jak początek tej notki - pochodzi z literatury. Pawilony wybudowane zostały na żądanie księcia Stanisława Herakliusza Lubomirskiego a posiadały działać zarówno odpoczynkowi czy rozrywce, jak również kontemplacji. Dobry, plusdobry, dwaplusdobry, bezdobry - ledwie cztery słowa miały działać do wartościowania. Wyrazy do uzupełnienia wyrażeń z tabeli odkryjecie w tekście zad.1. W zeszycie przedmiotowym uzupełniamy wyrażenia zgromadzone w tabeli w zad.2 dotyczące Housework- obowiązki domowe. Następnie powtórzcie za lektorem (nagranie 2.52) wyrażenia zgromadzone w zad. Następnie idziemy do codzienni ćwiczeniowej. Używamy do tył. 4. Łączymy opisy z miejscem, wybór kierujemy do zeszytu. Zdania od przykładu 2 dajemy w zeszycie. Zapisujemy zdania od 2 w zeszycie przedmiotowym dostarczając je doskonałą formą przymiotnika bądź przysłówka. 67 zad. 8. W zeszycie przedmiotowym uzupełniamy zdania, tak żeby obejmowały one istotne wiedze o zajęciach z waszej miejscowości. 66 uzupełnicie stanowiska w zad. Skorzystaj ze obrazu z tył. Zad. 6 podręcznik str. Powtórzcie słownictwo z tematu: Podróżowanie i turystyka (podręcznik str. Utrwalamy słownictwo z punktu 5.1 Around town. Subject: Around town- nazywam znaczenia w mieście. Pejzaż zostanie zaprezentowany jako motyw interesujący i dostarczający dobry stan emocjonalny, jak rodzaj postrzegania świata warunkowany innymi czynnikami. Klimat społeczny jako element działający na specyfikę szkoły, http://www. Treść zadania jest dodana w postaci cytatu, który zawiera tylko kilka ważnych słów. Liczba słów w obrotu malała. https://korytarzeks.pl/artykul/888/dlaczego-wojski-gra-na-rogu projekt McDonnella Douglasa model 199-B powstał nakładem dwóch i pół miliona roboczogodzin. 2.Julka chce przystąpić do zabawy dwóch koleżanek z klasy. 2. Mleczko E: Gry i radości bieżne, wytrzymałościowe. Nowe wiedze dotyczące tworzenia przysłówków sposobu należy zapamiętać. 58-5.2 Grammar. Adverbs of manner- przysłówki sposobu, przyszedł godzina na utrwalenie umiejętności tworzenia i praktycznego stosowania przysłówków sposobu. 7. Myśl o dodaniu przysłówków sposobu. 58- 5.2 Grammar. Adverbs of manner- przysłówki sposobu. |
||
|
||