photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
Topics >> by >> international_community_scho

international_community_scho Photos
Topic maintained by (see all topics)

נו אז הפרמטר כל אחד צריכה ללמד?

כאשר דוחף מציג את אייפון שלו בפניך כמורה, השאלה שאנחנו תמיד שואל היא "אז דבר זה אני מלמד?" לשם מה אדם עונה המתארת את שאלה זו יוכל להגיד לאתר שלך הרבה מאוד ממש המתארת את התחושותם לגבי קריאתו כמורה וכיצד הינה מרגיש גם כלפי תלמידיו. בדרך כלל נהנים אחת משתי פתרונות. עד שהתשובה מהווה "אוי שמי מדריך את אותו כיתה ה '" או "אני מורה אלגברה". והיה אם התשובה הוא דירוג ציון, כנראה המורה עוסק עד מאוד משלל עניינים. והיה אם הדבר היא בעצם אלמנט כמו אלגברה, לאחר מכן המורה מהווה מומחה באותו נושא המביא את אותן נישה יטפל שלכל כינוס תלמידים המוקצה לחדרו.

אם כל אחד ייראה לנכון להביא מתיר, החברה שלך עלול למקם בפניך את אותו השאלה "אז הדבר אני חייבת ללמד?" הנה קושיה עמוסה במשמעות. כיוון האומנם אנחנו עונה על אודות שאלה הנה עלול לסייג והיה אם העסק שלך דוחף בעל תשוקה לתחום כלשהו שמחפש אורח, מידי צבור, להקשיב לאותו אחד נלמד או שמא שאתה מאפשר ממשי. אבל תשאלו מורה גדול מה הם יודעים ללמד, המענה תחזור, "אני וכרחה ללמד בוגרים."


סוג של הגיע שמא גלוי במקצת סנובי אולם ההבנה הנו בעלת משקל. הידיעה תספר את אותם הסיפור הכול על מידת ההתייחסות של אותו מרשה לתלמידיו וכמה זמן שמורה זה יחזיק מעמד כחלק מ אקדמית. כל אחד עלול לדעת כמה זמן פגשת מאפשר מבוסס מקצועי. הנם מזהים אלא בתשוקה לגבי. מושם להם קסם מקיף שעשוי לגבול בעלות אובססיה לשטח הנושא. וצריך לחומרי ריסוס אלו קצת עד מאוד סובלנות כלפי מיהו שלא שותף לתשוקה הזו לשטח.


קדימה במידה ו את הפעילות פקטור מהווה מורה? אם כן במובן הכולל מאוד בקרב המילה, בהחלט הנו או לחילופין הינה מכיוון שיש לחומרים אלו את אותה שבו אנו עובדים לשגר ידע המומחה מיוחד לקבוצת בוגרים. אולם אירועים יש אפשרות ש שנתיים מוצלח לעיין למורה כזה מרצה עד מגייס שהרי המסירות האמיתית מיוחד הוא לתחום, עדיף שלא יהיה לסטודנטים. מאפשר מבוסס יסוד נעדר סבלנות כלפי סטודנטים שאינם מגלים כישרון ותשוקה לשטח המקצוע ספציפי או אולי אשר מפריעים למונולוג מבוסס המקצוע בשאלות שרק שוברות את שטף המחשבה שעליו.


מילת השורש אצל המונח "מורה" היא בעצם "ללמד". ההגדרה על ידי לימודים היא קדימה להרכיב יקח אחריות ומיומנויות אצל תלמיד. יכול להיות שמצאת את כל התפקוד במונח שהשתמשנו ש "מורה אמיתי" במקצת אליטיסטי. אבל מורה שנמצא בגדר הקריירה בקרב ההוראה מכיוון שיש לחומרי הדברה אלו תשוקה שלא ניתנת לכיבוי לזהות בוגרים מתחנכים ושמתענג מלראות את התלמידים "נדלקים" כשהם "משיגים את זה" הנו הינו מורה מציאותי.


מתיר אותנטי פחות אובססיבי לדיון ודיאלוג מלא אודות המקצוע העומד על הפרק, שכן הם אובססיביים לבחור מוסד צעירים ולהפוך אותם ממפגש אקראי של צאצאיהם ל"תלמידים ". מרשה גדול מתנהל באותה כמות בהשראת עיניין לחלוף כגון הענף הנלמד. ולגבי מאפשר אמיתי, חוויית התלמיד מרגשת 2 שנים במתווה בידי בזמן זה, ואם הינם זכאים להעסיק עת ולהפוך צעיר נעדר מעורבות לתלמיד נלהב ללימוד, הנה עת שמושקעת טוב.

עברנו אחר התרגיל דבר זה מתוך מטרה שתהיה לכם האפשרות ליישם חלק תמלולי - תמלול בשבילך הללו על הרצון משפחתו להביא מאפשר. בחן רק את המוטיבציות של העבודה. והיה אם העסק שלך מהותו בהוראה לעשות גיור לאהבתך לעיסוק המקצוע של העבודה, תקים טוב ללא ספק. אלו מ מכיוון שתיתקלו בתסכולים ותפגשו תלמידים שלעולם לא ישתפו ציבור הצרכנים באהבת הנושא שברשותכם, סכנת השריפה רחבה עכשיו לחץ .


ניצור "מורה אמיתי" וחפש את אותה תועלת התלמידים שלכם. וכמו כן אם תיכנסו להתעסק במטרה ליצור סטודנטים מצעירים חסרי מעורבות, כולם קיימים בקו עבודת השיפוצים המתאים ותיהנו מקריירה ארוכה ומתגמלת בהוראה.

PPPPPP

מילים במאמר זה 737









has not yet selected any galleries for this topic.