photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
laianik | all galleries >> Galleries >> Diari de bord > Aixo s-esta acabant, com deien els de Sau (des d-Addis)
previous | next

Aixo s-esta acabant, com deien els de Sau (des d-Addis)

Hola gent!!!!!

Doncs si si! aixo ja s'acaba! buaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Avui hem tornat a Addis i diumenge ja tornem cap a Barna city.

Despres de les Simien vem tornar a Gondar, amb tot elque us vem explicar (i el q falta per explicar!!)

De Gondar vem pillar un bus fins a Bahar Dar... 4 horetes! i quines horetes! en un minibus (transport tant usat aqui com el bus normal) de 10 places, erem 18... us ho podeu imaginar no? Pero lo millor eraque el tio que anava assegut al costat del Cris (jo estava endinyada a la finestra -crec q ha quedat la meva radiografia al vidre de lo apretujada q estava- pq erem 3 on haviem de ser 2 i no gaire amples) estava flipant pq anava al costat de 2 farangis (paraula popular per designar als guiris) I va acabar trucant a un colega seu per dir-li i fent que es poses el cris al telefon. Tota una experiencia!!

A Bahar Dar, vem anar a les catarates del Nil; molt bonic pero amb molt poca aigua i es que el 75% de l-aigua del riu esta desviada a un canal que va a parar a una hidroelectrica. Tot i aixo, vem tenir sort pq algunes comportes estaven obertes i queia mes aigua de la normal (o aixo ens van dir, en aq pais mai se sap...)

Avui hem anat a veure les esglesies del llac Tana... no us podeu imaginar fins on estem de les esglesies dels coll... Si si! no som uns gran apreciadors de l-art religios... Total, q hem pillat una barqueta (75 birrs capita, ja podem estar contents pq a uns alemanys els hi han fotut 200 birrs!!) i hem anat a 4 esglesies. A la primera hem vist que era del pal Lalibella aixi q, hem decidit no entrar a les altres (q a sobre s-ha de pagar!!) A lasegona jo no podia entrar pq estava prohibida l-entrada a les dones, i a les altres ja nohem entrat.

Hem pillat el vol a Addis i aqui estem! ara anem a sopar (si us plau algo q no sigui injera o pasta!!!)

Dema a veure si us podem explicar les ultimes experiencies de les vacancetes i si no, ens trobareu, diumenge a la nit al Bilbo Berria de la Catedral!!!! ole esos pinchos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un peto molt gran per tothom i fins aviat!!!
Laia

pd> per tots els preocupats, la fabada la vem finiquitar mooolt rapid i els raviolis Hero tambe. Aixi que "pan et circus" com deien els romans durant uns dies (aixi estic q porto 7 dies sense cagar!!!!)

share
Iron 08-Apr-2007 15:43
bilbo! bilbo!!
Tetina 07-Apr-2007 08:12
Y ya se acaba.....todo lo bueno pasa rápido chicos!!!
Así que mañana tocan pinchos....pues ya me avisareis porque así me pasaré por allí a comer algo y a que me conteis un ratillo.
Besitos y ya dareis señales de vida.
Muaaaaaaaaaaaaaaaa
Type your message and click Add Comment
It is best to login or register first but you may post as a guest.
Enter an optional name and contact email address. Name
Name Email
help private comment