photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
laianik | all galleries >> Galleries >> Diari de bord > D'Egipte a Biescas!
previous | next

D'Egipte a Biescas!

Doncs sí! ja he tornat d'Egipte i ja tenim foticos! Aquí les podeu veure.

I aquest finde hem marxat la Miriam, el Xavi, el Cris i jo a Biescas, a casa del Xavi i hem aprofitat per fer el Pic de l'Alba. Ens hem liat una mica perque al perdre les fites hem tirat pel dret i ens hem fotut en unes quantes roques altes i planes però, al final, hem fet cim!!!

I, sincerament, ja tenia ganes de passar una mica de fred i tastar neu perque aquest hivern... quina merda!!! així que a la que he vist neu... no volia sortir-ne!

Aquest estiu està sent mogudet: ara me'n vaig uns dies a fer un curs i després aniré a Matavenero a veure a mon germana (que està vivint allà) uns dies.

Després el Cris i jo, volem fer uns quants 3.000's dels Pirineus així que ja us anirem informant de tot!!


other sizes: small original auto
share
Type your message and click Add Comment
It is best to login or register first but you may post as a guest.
Enter an optional name and contact email address. Name
Name Email
help private comment