photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
karlsen42salinas | all galleries >> Galleries >> In Box > ابزار رونیکس
previous | next

ابزار رونیکس

دریل چکشی رونیکس مدل 2250


دریل چکشی رونیکس مدل 2250 یک دریل فوق العاده تولید شرکت رونیکس می باشد.

دریل چکشی رونیکس مدل 2250 از جمله دریل های ساخت شده بوسیله با برند رونیکس هست . تصویر حقیقی این ابزار را بر بالای کاغذ میتوانید بازدید نمائید . می توان خاطرنشان کرد دریل چکشی یکی‌از اشکال دریل است که به جز خواص گردشی میتواند به مته ضربه نیز وارد نماید . در واقع دریل چکشی , دریل چرخشی الکتریکی است که فعالیت چکش زنی را مشابه سازی می نماید و با دقت به کارایی قوی آن در جنبش دورانی , ضربات پر سرعت و مشقت را برای تخریب موادی مانند سنگ , خشت یا این که چوب وارد می نماید .
دریل رونیکس یک کدام از دوست داستنی ترین و پرفروش ترین دریل‌‌‌ها بازار به حساب می آید . از این رو کمپانی رونیکس مبادرت به ساخت تعدادی مدل دریل با خصوصیات و کاربری متعدد نموده است . محصولی کا در صدر بازدید میکنید یک کدام از این دریل‌‌‌ها به عنوان , دریل چکشی رونیکس گونه 2250 است . این دستگاه از توان 850 وات شامل است که توان به تکان درآوردن سه‌نظام را با سرعت 0 الی 3000 به دور در دقیقه را داراست . با به کار گیری از دیمری که بر روی سوییچ پاور درنظرگرفته شده به راحتی می توانید سرعت آن را در اختیار گرفتن کنید . مکانیز کاری این دریل از دو موقعیت دریل کاری معمولی و دریل کاری چکشی فایده می برد . در هنگام سوراخکاری مصالح ساختمانی برای تسریع در انجام این عمل میتوانید دستگاه را بر روی موقعیت چکشی قرار دهید تا سیستم ضربه زنی پشت مته فعال شود . رونیکس در پباده سازی دریل چکشی 2250 یک سوییچ چپ‌گرد - راست‌گرد برای این متاع در حیث گرفته است . کمپانی رونیکس به همراه دریل چکشی 2250 اقلامی زیرا خط کش تهیه عمق , جور کمکی , آچار سه نظام , دفترچه راهنما عرضه نموده است .
دریل چکشی رونیکس نوع 2250 مجهز به یک موتور قوی بوده و تداوم بالایی داراست و از حیث کیفیت در تراز مناسبی هست . این دسته دریل چکشی رونیکس قادر است به صورت عمود بر دیوار یا این که بتن ضربات متعددی را وارد می نماید و سبب ساز پیشروی در عمل استفاده کننده شود .

دریل چکشی رونیکس گونه 2250 متشکل از آرمیچر و بالشتک صنعتی ساخت شده بوسیله شده دستگاه های تمام خودکار مطابق با استاندارد CE می‌باشد و با اقتدار 850 وات عمل می نماید . جهت در دست گرفتن سرعت , یک دکمه دیمر بر روی این دریل جای دارد تا استفاده کننده بتواند در زمان عمل سرعت مایحتاج خویش را تهیه و تنظیم نماید . برای احاطه بیشتر استفاده کننده بر روی کارمی باشد . این دریل چکشی رونیکس دارنده یک جور جانبی می‌باشد که قابلیت و امکان چرخش به صورت 360 سکو را دارااست و به صورت ارگونومیک پباده سازی شده‌است .

به طور کلی دریل های چکشی بدون شک یکی‌از لازمات کلیدی برای مصارف کارگاهی , صنعتی و خانگی می باشند . این ابزار های برقی با استعمال از خصوصیت هایی که دارا‌هستند , میتوانند دشوار ترین مواد را شکاف نمایند و در عین هم اکنون تحت عنوان پیچ گوشتی هم فعالیت نمایند . آنان برای طیف گسترده ای از کار ها , ابزاری دوچندان کاربردی می باشند . از دریل 2250 رونیکس می‌توانید برای مصارف صنعتی خویش به کارگیری فرمائید .
مجهز به موتور مالامال توان صنعتی متشکل از آرمیچر و بالشتک ایجاد شده به وسیله دستگاه‌های تمام خودکار
دارنده سه نظام 13 میلی‌متری آچاری کیفیت خوب جهت دستیابی به حداکثر جاذبه ابزار
مجهز به جور جانبی گردان ارگونومیک 360 جايگاه
پباده سازی بدنه ارگونومیک با بالاترین کیفیت
دارنده سوییچ قفل کن در شرایط روشن
دارنده سوییچ الکترونیک دیمردار ضد غبار
دارنده مکانیزم ضربه ای ( چکشی )
اقلام همراه خط کش تهیه عمق , نوع کمکی , آچار سه نظام , دفترچه راهنما


other sizes: small medium large original auto
share
Type your message and click Add Comment
It is best to login or register first but you may post as a guest.
Enter an optional name and contact email address. Name
Name Email
help private comment