photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
Javier Echaluce | all galleries >> Urretxuko Euskal Jaia (2005 - 2024) >> Urretxuko Euskal Jaia 2024 > P1002687.jpg
previous | next
22-Sep-2024

P1002687.jpg

ORAIN PRESOAK kuadrillaren karroza

MENDEKUZKO HORMAK ETA HEZUR-HARAGIZKO GILTZAK
Lau horma ez dira beti babes eta aterpearen seinale. Batzurentzat ez dira izan inondik inora, gure etxeetako goxotasun eta segurtasunaren adibide. Badira urteak, lau horma horiek espetxe bihurtu zirela eta zerrailak itxi zituztela herritar eta lagun askorentzat euren begiradak eta bihotzak hesituaz.
Baina horma eta muga horiek ez dira solik harri edo adreiluzkoak. Gorroto eta ezinikusizko pareta ere badira batzurentzat. Mendeku politika baten harresi eta murru zeharkaezinak.
Bada garaia, harresiak eraitsi eta konponbideari ateak irekitzeko. Etxean behar ditugu, aske eta seguru! Espetxeetan dauden presoak etxeratuz, 3. graduan daudenen askatasun osoarekin eta Euskal Herritik urrun daudenen itzulerarekin lortuko da begiradak zabaldu eta gorrotoa eta mendekua alde batera uztea.
Baina, paretak, harrizkoak soilik ez diren moduan, giltzak ere ez dira altzairu edo metalezkoak bakarrik; hezur haragizkoak ere badira. Herri hau osatzen dugun pertsonen haragi eta giharrezkoak. Askatasunera buelta egin eta espetxe eta mugetako zerrailak irekitzeko giltza gara gu guztiok.
Beraz, mendekuzko hormen aurrean, hezur eta haragizko giltzak behar ditugu.
Gorrotozko harresien aurrean, etxekoen babesa, eta denon etxea izango den konponbideari babesa. Euskal presoak etxera!


MUROS VENGATIVOS Y LLAVES DE CARNE Y HUESO
Cuatro paredes no siempre son señal de protección y refugio. Para algunos no han sido en absoluto un ejemplo de dulzura y seguridad en nuestras casas. Hace años que esas cuatro paredes se convirtieron en prisiones y cerraron cerrojos para muchos ciudadanos y amigos cercando sus miradas y sus corazones.
Pero esos muros y límites no son solos de piedra o ladrillo. Son también para algunos una pared de odio y aversión. Muros y muros infranqueables de una política de venganza.
Ya es hora, de derribar las murallas y abrir las puertas a la solución. ¡Los necesitamos en casa, libres y seguros! Con la vuelta a casa de los presos en las cárceles, la libertad total de los que están en 3º grado y el regreso de los que están lejos de Euskal Herria se logrará que se abran las miradas y se abandone el odio y la venganza.
Pero, así como las paredes no son sólo de piedra, tampoco las llaves son de acero o de metal; también son de carne y hueso. De carne y músculo de las personas que formamos este país. Todos nosotros somos la llave para dar la vuelta a la libertad y abrir los cerrojos de las cárceles y fronteras.
Así que, ante los muros vengativos, necesitamos llaves de carne y hueso.
Frente a los muros de odio, el apoyo de los de casa, y el apoyo a la solución que será la casa de todos. ¡Presos vascos a casa!

Panasonic S5II
1/200s f/10.0 at 120.0mm iso800 hide exif
Full EXIF Info
Date/Time22-Sep-2024 13:49:31
MakePanasonic
ModelDC-S5M2
Flash UsedNo
Focal Length120 mm
Exposure Time1/200 sec
Aperturef/10
ISO Equivalent800
Exposure Bias0.00
White Balance0
Metering Modemulti spot (3)
JPEG Quality (6)
Exposure Programmanual (1)
Focus Distance

other sizes: small medium large original auto
previous | next
share
Type your message and click Add Comment
It is best to login or register first but you may post as a guest.
Enter an optional name and contact email address. Name
Name Email
help private comment