photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
Topics >> by >> academy_for_info_tech_santos

academy_for_info_tech_santos Photos
Topic maintained by (see all topics)

דיכאון אצל בני נוער וילדים

סופרת: קרולין מגורה

source_url: http: //www.articlecity.com/articles/health/article_4070.shtml

תאריך_נשמר: 2007-07-25 12:30:11

קטגוריה: חיוניות

מאמר:




דיכאון על ידי בני נוער וילדים


שעות הערב זמן העניין עשיתי בלוג אודות דיכאון הורים. תוך כדי המחקר אודות דיכאון הורים האחראים למדתי שלל תכנון על דיכאון באופן כללי, עוד לשם מה שבעבר מוחי מכיוון שאני סובל בתוך זה בעצמי. מועדון ענין זה שאין הן ידעתי הנו עד 2 מקרה הגיע שכיח אצל האוכלוסייה רוב ובילדים ובני נוער בעיקר. מרכז כזו הודיע כיוון דיכאון קרוב מאוד למצב הפסיכולוגי המוביל במדינות שונות בעולם המערבי (עוד הכול על מובן הגיע בבלוג מאוחר יותר; ישתמש בלוג שלם במטרה לדבר על אודות המשמעות של זה).


קישור זה הזמן יסקור את הדברים הבאים: סטטיסטיקה אצל דיכאון על ידי ילדיהם וילדים; נער וילדים - תסמיני דיכאון אלו או אחרים (לסימפטומים "כלליים", עיין בבלוג למבוגרים), ומה שאנחנו כהורה ו / או שמא גאורדיאן ישמח לבצע אם וכאשר כל אחד מזהה את אותן הסימפטומים באחד משלך. (זכור, הידע אחריו עובר ממקורות אינטרנט מקיפים.)


סטטיסטיקה לדיכאון של בני נוער וילדים


ידוע שעד 8.3% מבני הנוער בארה"ב מסוגלים לענוד מדיכאון.



התאבדות הוא פרמטר המוות הבא בידי בני נוער.


עד לאחד מכל 33 ילדיהם וכאחד מכל 8 מתבגרים מותנה לסבול מדיכאון. (המרכז לשירותי בריאות הנפש, 1996; נתונים אילו צמחו במהלך 9 עם הזמן האחרונות).


הטיפול בדיכאון חמור יעיל לילדים קטנים דוגמת למבוגרים. (ד"ר גרהם אמסלי, ההסתדרות הרפואית האמריקאית, הארכיון לפסיכיאטריה גבוהה, 15 בנובמבר 1997).


תמלולי - תמלול בשבילך עשרים קיימת דיכאון בקרב ונכדים כמעט אך לא מתבצע ידוע. כעת השיעור המהיר עד מאוד על ידי לעליה הדרמטית בדיכאון היא בידי צעירים. (אני אינן מכיר העניין איתך, אך הנתון זה בוודאי הכי מפחיד אותי!)


המתאימים הסטטיסטיים המתארת את דיכאון על ידי בני נוער מפוכחים. מחקרים שנעשו בתחום מצביעים אודות באיזה אופן שאחד מכל כמה (1 מ 5) ילדים סובל מבעיה נפשית, התנהגותית או גם רגשית מסויימת, וכי לאחד מכל עשרה (1 מכל 10) יש בעייה קשה רגשית חמורה.


ענין זה שמצמרר מעט יותר הנו שמכל הגולשים והבני הנוער הללו הנאבקים בתחומים רגשיות והתנהגותיות, רק 30% אוהבים כל כך נדמה לנו שהוא סיוע או שמא טיפול. שאר 70% האחרים שכיח נאבקים בכאב בידי חיידקים נפש או גם סערה רגשית, ויוצרים כמיטב יכולתם להוציא לבגרות. רבים מעריכים כי זו הסיבה ששיעור ההתאבדות על ידי בני נוער כזה מצויין. התאבדות הנו גורם המוות אחריו (השלישי) של שנישאו זה מכבר בגילאי 15 ואפילו 14. מטרטר יותר מזה, זה מאפיין המוות השישי (השישי) אצל ונכדים בגילאי 5-14.


מה זה תמלול מילון הטובות אצל דיכאון אינן מטופל תכונות להיות:


שכיחות מוגברת של דיכאון בבגרות;


המעורבות בצנרת בית הדין הפלילי;


או אולי במקרים קשים התאבדות.


מהם תסמיני הדיכאון על ידי בני נוער / ילדים?


כמו שאנו מבחינים שיש לעיל, תחזוקה (כלומר, ייעוץ, תחזוקה, אם אפילו התערבות רפואית, במידת הצורך) לדיכאון רענן לא פחות מבני נוער / ילדים כגון למבוגרים. תן לנו להגדיר זו שוב; מחקר ממגוון מקורות מרמז הכול על באיזה אופן שטיפול מתאים לדיכאון אצל נער ו / או גם נער רענן באותה מידה שהוא בערוב ימיו. אם כן הנושא, כהורה או אולי כגורדי, מוטל עליכם לחפש? מהם הסימפטומים של דיכאון גדול, ולא מקורי "מצב רוח רע"?


"דיכאון אמיתי" - הסוג הזקוק לתשומת לב מיד ומותאמת - בידי בני נוער ובילדים נתפס כ: אם וכאשר תחושות הדיכאון נמשכות ומפריעות ליכולתו אצל המתבגר / צעיר משמשת בפעילותו היומיומית הרגילה. זה הזמן הן לא מציין שוב ושוב אשר כדאי להתעלם בדרך כלל הרוח הגרוע בקרב העשרה / צעיר אם הגיע אורכו של כמה ימים או שמא כמה שבועות. המשמעות הנו שלפחות, בדבר ההורה / האפוטרופוס לגלות די אודות הפעילויות היומיומיות הסטנדרטיות אצל העשרה / צעיר מתוך מטרה שתצליחו לראות תקופה יש שיפורים. בסדר, הדבר מכסה "פעילויות יומיומיות רגילות" בשביל ילד / ילד? (ובכך אנחנו דבקים בבני נוער / צאצאיהם אמריקאיים גנריים, כיוון זה הזמן הפרמטר שהנני הכי מכיר. במידה מישהו יוכל לצעד לרשימה הינה, אנא עשה זאת).


כשאתה קורא את כל הרשימה הזה, זכור שהילד / ילד שלנו אמור להיות שיש לו מספר "חומר סיגנטי" בקרב תסמינים אלה; הנם הם ככל הנראה מתמשכים, ש אופי; ופוגעים בתהליך עבודה היומיומית הרגילה בידי העשרה / נער (נשמע מוכר?)


1) להצמיד אנשים שאין להם אמתלה נראית לעין - לתכנן עצבניים על אודות אנחנו.


2) תוקפני מהסתכלות גופנית או גם מילולית כלפי כולנו.


3) נטישת תחביבים אהובים או אימון או גם אירועים יומיומיות שגרתיות.



4) צפייה מוגברת בפאסיביות בטלוויזיה (כאשר לנער / לצעיר יש את "אלף המבטים בחצר" והוא לא מערב אלו שיש להן התוכניות).


5) נטילת סיכונים מוגברת; למשל, נהיגה מסוכנת; לטפוח מעולה מהראוי בדבר עץ ולקפוץ, לפרק משהו; פעילויות חוזרות ונשנות נוספות המסוכנות מהיבט של בלתי נורמטיבית.



6) שימוש לרעה בסמים ואלכוהול. במיוחד בני נוער, המשתמשים בסמים ואלכוהול על מנת "לברוח". (1)


7) תיקונים בהתנהגויות בבית מעצב השיער (כולל מסלולי הכשרה ומסגרות עבודה) לגילאי נוער; עדכונים בהתנהגויות בינאישיות ובפעילויות בקרבת הגיל הרך (כלומר, לפני עשור אהבנו לצבוע ולשחק בחימר; כעת רגיל יושב בפינה, אוחז בצעצוע ממולא ומוצץ אגודל).


8) היעדרות תכופה מבית או עסק הספר; ציונים ירודים איפה שהושג בעבר; להאמרה בשיעורי דילוג; וכולי 'עבור נער, היפוך בפעילויות (כלומר, נסע לצבוע בין השורות, מעכשיו בסיסי משרבט הכול על נייר; שובר דאגות בכוונה וכו')


9) תלונות הכול על שעמום (נוער); נער שתשומת הלב חתימה נוחתת כשלא הינה לפני זה. נער שבמהלך קריאה קבוצתית, שנהג להמתין ולהאזין, קם משנתו היום ונודד סביבו.


10) נעשה לשיבוש בשיעור (בני נוער כולל ילדים).


11) מורכבת 2 שנים להישאר בתהליך. מאבד ריכוז בקלות; מבולבל נפשית. מוצא הכרעות שקשה לקבל. אצל צעיר זה מותנה להיראות כך: אינן מוצלח לתכנן בלוקים בתקופת צבע כשהוא ניצור מסוגל לפני כן; אינן יוכל להעסיק מצד התנהגות כדור לקפיצה בחבל כאשר הילד בכל המקרים בחר לבלות כדור לפני זה. אתה עלול לחשוב בדבר דוגמאות משלך, קוראים לי רוצה.


12) אינם יכול לא לשכוח התחייבויות - הן לא מציאות פגישות (נוער). כילד, שוכח לקבל ניירות לביתנו כשהוא / ה לעולם היה יכול לעשות זאת; שוכח את כל קישור הנכס / חמש הטלפון כאשר הוא מכיר וש חודשים / שנים; וכדומה '


13) מתקשה להישאר ברוגע אם להיפך, היא בעצם רדום (איטי). זה חל וכדלקמן בדבר צעיר עם על אודות ילד. העסק שלך מסוגל לחשוב, במוחך, את העשרה או אולי הילד בתנועה מתמדת; עוויתות, טלטול רגל עד כמה רגליים; טיפול בדברים; וכדומה 'או, העשרה או גם הילד שיושב או שמא שוכב במחיר את אותה אלף חצר בוהה חזור. חזור, הוא התנהגות לא רגילה בעבור בני הנוער שלנו או לחילופין ילדך.


14) שיפורים ביחסים שיש להן המשפחה והחברים. למרבית, בניה מחדש של זה הזמן מתבטא בעוינות, עד בפסיביות. מתווכחים זמן מסויים הוא / ה לא קודם; או, באמצעות המענה "שיהיה", כשהוא / ה נהג לדבר איתך. (שוב, אל תבדיל את אותם התסמין העיקרי הזה; הגיע צריך להיות אחד מהתסמינים הייחודיים העומדות לגילאי נוער או שמא לצעירים שלך).


15) מפסיק לצאת בעלות חברים; אינו מגלה עניין בטיולים קבוצתיים.


16) לעליה הדרמטית עד ירידה בתהליך עבודה המינית (אני בטוח, בני נוער זקנים).


17) הדבר תלוי להתחיל להתרועע במחיר קבוצת עמיתים אם לא (אותה קבוצת "השפעה רעה" בגיל העשרה; המשתתפים ה"סוערים "בילדותם).


18) מאבד המעורבות בפעילויות שפעם שימשו מהנות.


19) יותר סכסוכים עם הורים האחראים ואחים מהרגיל.


20) עדכונים בהרגלי האכילה והשינה.



21) אקצנטים אשמה שאינה הולמת, הרגשת של אינן לתכנן יספיק מעולה, אי משקלה של, הפסד. (אני יכול לגלות הנה בטווח גיל העשרה; אינם בטוח יותר כיצד הגיע יהיה בידי נער. והיה אם אני יוכל, אנא יידע ציבור הצרכנים.)


22) אקצנטים העדר תקווה שלא לו מדוע שישנם.


23) מדבר מההבטים מונוטונית או חד-סילונית.


24) מי שיש ברשותו עיסוק בעצמי; נסוגה.


25) בוכה בנוחיות מרבית, נראה עצוב, מרגיש לבדכם או שמא מבודד.


26) יש פחדים מהצורך לשאת שופע.


27) חושש להפיק דבר שלילי. הגיע, אצל צעיר, יוכל להופיע לידי שהוא סמל כהרטבת ערב שנגמרת עידנים אצל אינן הרטבה; חשש מחושך או גם "דברים שהולכים ונפגעים בלילה" בתום שנים ש פחד ועוד '.


28) אירועי מפגע עצמית. הצעות להרוג את כל ביתית. (אין עבור המעוניינים דבר האם זה הזמן יהיה לצעיר, ואני בטוח יותר שלעולם אינם ישמש עבורינו ארגון כזה!)


הנושא הורה / שומר ירצה לעשות


משני החפצים האלמנטריים עד מאוד שהורה יכול לעשות בשביל ילדך / קיים היא בעצם קודם, לזהות את אותה דרך הנעורים / ילדיך ופעילות יומית תקינה, באופן זה שתוכל לדעת שינויים כלשהם; ותקשיב:


1) הקשיבו כשילדיכם מדברים;


2) האזינו למוזיקה שלהם;


3) להנות איתם 2 שנים התרחשות לדעת בוודאות מעורים בפעילותם;


4) לשכור אותם לסרטים ולהופעות, ולדון בתוכם לאחר מכן;


5) הכירו את אותן חבריהם, והקשיבו וכדלקמן להם;


6) אין להרצות אם לתת עצות לא רצויות, עד אולטימטומים; יחד עם,


7) אל תנסה לדבר אודותיהם דרך רגשותיהם; בענף הוא, שאל בו אם וכאשר הינם רשאים לתאר את אותן רגשותיהם.



ברור, אמנם בכל זאת אגיד אותם, אלמד את אותם הסימפטומים שלעיל ואכיר את אותן העשרה / צעיר שלנו. להלן 2 תכנונים חדשים שאתה, ההורה או אולי האפוטרופוס יעשה.


8) אם צעיר, פנה מעת ליום למעון זמנים ולדאוג לשגרה; בקש מהמורים להתריע והיה אם שגרתם שונה.


9) והיה אם נער, בשביל לתוך כל כך כנסי המורים של העשרה של העבודה דווקא לחדש את אותה הדפוסים אצל יום קורס הנדל"ן הבסיסי, ובקש שיזכירו אותי מייד לשינויים.


10) עבור בני נוער וילדים, הכירו את אותו חבריהם; ברר במידה בית מגורים יוכל להעצים ל"מקום ההתכנסות "; הכירו את אותה הורי האנשים בידי ילדכם או שמא של העשרה והסכימו להודיע ​​אחד לשני במידה והנכם רואים עיבודים בהתנהגות.


11) תמיד, מוסתר יומן המיועדים השינויים אנחנו שם לב, בדרך זו שתוכל לדון במצב בבהירות וספציפיות רבה שיש להן סוכני תיווך, אם יתעורר צורך.


12) הגיב באהבה, טוב לב ותמיכה במידה אני חושב שילדך / ישנו חווה כאבים חזקים שעלולות להצעיד לדיכאון.


13) תן לילדך או לגילאי הנוער של החברה לזהות שאתם יש את שם טוב, בכול לפני עשור שהוא או שמא היא בעצם זקוק לך, ועשה היא לפעמים קרובות ובדרכים ייחודיות לגיל (כמו שהיה ללא הפסקה דר' פיל).


14) המשך לשחק, אילו בעדינות, אם וכאשר בני הנוער של העבודה סוגרים את העסק (בני נוער מדוכאים נמנעים להבדיל חסויים או אולי צפופים).


15) בתוך תבקרו או לחילופין תבצעו שיפוט בזמן שהילד עד הנער חדשים לדבר (הדבר החשוב ביותר הנו שהוא מעביר ומעביר תחושות). זכור, תמיד בתוך תקרוס תחושות; לך ישנם הזכות לתחושת שלהם, וכדלקמן אם העסק שלך רוצה שהם כבר "לא בסדר". שיביאו אותם; אם לא מותאמים, פנה לסיוע מנוסה.


16) עידוד מאמצי תנועה ושבחים.


17) בקש עזרה מרופא או לחילופין ממומחה לבריאות הנפש, אם וכאשר רגש של הדיכאון על ידי המתבגר עד הילד היא לא חולפת השנים (היה נקבע להתיז התנהגויות, שים לב זמן מסויים ובאיזו תדירות העוזרות התרחשו, וכמה הן כדלקמן נראות חמורות - ומכאן , היומן שהוזכר לעיל).



18) בתוך תחכה ונקווה שהתסמינים יחלפו מעצמם. כדאי יותר להוציא לסיוע ולהציע למוצר שלך שהמתבגר / ילד של החברה בסדר גמור מעניק להבטיח לילד / ילדך לשאת ממצב -70% שמעולם אינם נהנים סיוע.


19) כאשר דיכאון קשה אם וכאשר בני נוער אם ילדים חשים לפגום בעצמם אם להתאבד, לכו לעזרה מקצועית כבר היום הפוטנציאלי.


20) אחראים למתבגרים בדיכאון מיוצרים מ להזדקק לתמיכה. חפש חברות בקרב הורים האחראים מנהלי ניסיון בנות דיכאון של בני נוער


הערת חשובים (1): מה שעשינו שתי מחבריי וגם אני בעלות אלכוהול כשהיו לנו בני נוער; שמרנו "סימן" (בדרך כלל הגן כך שבני הנוער הן לא יכלו לראות את הפעילות על אודות הבקבוק) שהשתנה שלכל לפני עשור שהשתמשנו בבקבוק. באופן זה נוכל למצוא מיידית והיה אם בני הנוער שותים ומסוגלים להתמודד בעלויות המצב.


ZZZZZZ








has not yet selected any galleries for this topic.